תושב ארמון הנציב: "יש אווירה של אינתיפאדה, המשטרה התעלמה מאיתנו"

    דוד לזר | צילום: אריק אבולוף, כבאות ירושלים No Comments on תושב ארמון הנציב: "יש אווירה של אינתיפאדה, המשטרה התעלמה מאיתנו"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רצח אלכסנדר לבלוביץ הי"ד במהלך החג בשכונת ארמון הנציב בירושלים ויידויי האבנים המתמשכים גררו גל של ביקורות חריפות על גורמי הביטחון ועל משטרת ישראל.

    הבוקר (רביעי) אמר גיל שכטר, חבר ועדת הביטחון בארמון הנציב לבצלאל קאהן ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' כי "האווירה היא מתמשכת והיא בהחלט אווירה של אינתיפאדה, אינתיפאדה דיי מושתקת, רק עכשיו אנחנו מתחילים לקבל הדים בתקשורת ואת תשומת הלב הראויה", סיפר שכטר.

    "הכתובת הייתה על הקיר, בכביש המדובר, בחמשת החודשים האחרונים, לא היה חודש שלא היו זריקות אבנים לפחות פעם פעמיים בחודש במהלך הלילות. זה נראה כאילו שם למעלה קיבל החלטה, מדיניות מוזרה, מה שראינו בשנה שעברה בצוק איתן".

    עוד הוסיף כי הם מתקשרים מיד לאחר כל אירוע למשטרה "בדרך כלל הם מגיעים לאחר זמן מסוים ויש מקרים שהם גם לא הגיעו. יש מקרים שאנחנו מתקשרים ואנחנו לא רואים אותם. הם לא מגיעים. גם כשהם מגיעים, מגיע כוח קטן, מסתכלים ימינה ושמאלה. התגובה היא 'טוב, בסדר, פתחנו אירוע. אתם יכולים להגיש תלונה מחר ושיהיה לכם ערב טוב".

    עוד אמר שכטר הבוקר ב'קול חי' כי "אני לא אשקר, אנחנו התחלנו להתארגן, אומנם במסגרת החוק, לא איזושהי פעילות ברמה שמכירים במקומות אחרים אבל בהחלט שמירה, שיראו שאנחנו נמצאים שם", לדבריו, הוא לא יהסס להגן על עצמו: "הגנה עצמית קודמת לכל, המשפחה שלי, החיים שלי, לא רואה אפילו את הסימן שאלה פה. דברים שברורים מאליו".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות